sâmbătă, 10 martie 2012

O batrana intr-o gara.

  Presupun ca toata lumea a auzit de melodia "O batrana intr-o gara".  Subiectul pe care il aduc in discutie are legatura cu aceasta melodie insa sarim peste melodie si trecem direct la subiect... Acum cateva zile in treacat prin gara am facut  cateva poze, una din ele mi-a adus aminte de una din imaginile care m-a marcat si pe care nu o voi uita foarte curand. Se intampla acum aproximativ 10 ani pe peronul aceleiasi gari... Tot intr-o scurta vizita, in timp ce admiram locomotivele, vad venind un cuplu tanar cu o batranica amarata,  cocosata de ani
si   secatuita  de puteri ce abia se tinea in baston.  Foarte grabit si vizibil iritat probabil de o vizita neprevazuta  a batranei, tanarul o aseaza pe aceasta pe una din banci  si o lasa acolo in uitare nepasandu-i si pleaca. Foarte nedumerita batrana se uita in stanga si in dreapta neintelegand ce trebuie sa faca. Exact ca cea din iamaginea alaturata... Fiind mic pe atunci nu aveam ce sa fac asa ca am ramas si eu uimit  cum unii oameni ii trateaza pe cei batrani mai ceva ca pe niste caini. Oare acesti oameni au suflet? Oare ei cand vor ajunge lafel de batrani, vor avea copiii si le vor face acelasi lucru cum se vor simtii? Aceasta poveste mi-a ramas  in minte, m-a marcat si nu o voi uita prea curand. Lumea in care traim, rautatea si indiferenta unora fata de semenii lor ma uimeste pe zi ce trece.
















2 comentarii:

  1. Foarte frumos!Daca iti place cumva blogul meu,facem link exchange!Pana atunci,eu te-am bagat la urmaritori,ma poti baga si u daca vrei!Si tiam dat like la pagina!Ms!

    RăspundețiȘtergere